De functie
De kantoorlocatie en de zalen zijn jouw domein, het dagelijks gebruik ervan moet netjes op orde zijn, het is ‘jouw toko’. Je bent primair verantwoordelijk voor de bezetting van de zalen, de ontvangst en het verblijf van onze gasten en de daar bijhorende planning en facilitaire zaken (ook ICT) in het gebouw. Je signaleert onvolkomenheden en lost die op. Je werkt zelfstandig en in tweede lijn heb je afstemming met de bureaumanager, waaraan je ook verantwoording aflegt.
Jouw taken bestaan onder andere uit:
- Ontvangst gasten (o.a. studenten, docenten, leden en leveranciers)
- Vraagbaak/informatiepunt intern en extern
- Zaalopstelling, (ICT-)faciliteiten en catering regelen
- Beheer telefooncentrale en algemene e-mailboxen
- Voorraadbeheer en bestellingen kantoorbenodigdheden
- Netheid in en om het gebouw i.s.m. schoonmaak
- Veiligheid en beveiliging in en om het gebouw
- Storingen verhelpen (printer, defecte verlichting)
Wie zoeken wij?
Wij zoeken een collega die proactief, zelfstandig en georganiseerd werkt met een hoog eigen verantwoordelijkheidsgevoel. Daarnaast ben je servicegericht en slagvaardig. De werkdagen zijn in principe op maandag, woensdag en vrijdag. De werkdagen kunnen in onderling overleg aangepast worden, als er bijvoorbeeld activiteiten op andere dagen worden georganiseerd.
We zoeken een collega met de volgende kernmerken:
- MBO- werk- en denkniveau
- Goede beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift
- Zelfstandig, proactief, flexibel en daadkrachtig
- Sociaal en communicatief sterk
- Goede kennis van het MS-Officepakket
- ICT-vaardig (o.a. Zoom, Teams en aanverwante devices, zoals een camera, SmartBoard)
- BHV is een pré
- Ervaring in een centrale functie binnen een bedrijf heeft voorkeur
Wat hebben wij jou te bieden?
We bieden je een leuke en afwisselende baan in een kleine organisatie waarin een beroep wordt gedaan op je zelfstandigheid en flexibiliteit.
- Een jaarcontract met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.
- Opleidingsmogelijkheden op basis van wensen en mogelijkheden.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden: 30 vakantiedagen, premievrij pensioen en een flexibele werkplek in een eigentijdse en transparante kantooromgeving.
Ons kantoor is gevestigd in Businesspark Papendorp (Utrecht), we zitten dichtbij de A12 en A2 en zijn goed bereikbaar met openbaar vervoer (15 minuten vanaf Utrecht Centraal).
Solliciteer nu!
Kun jij je vinden in de persoon die wij zoeken en past deze baan bij jou? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren! Stuur je sollicitatiebrief met je motivatie en met je CV naar Clarisse Kalk (bureaumanager).
Heb je nog vragen over de inhoud van de functie? Neem dan ook contact op met Clarisse Kalk.
We ontvangen je sollicitatie graag vóór 25 augustus 2023.